افتتاح 12 پروژه آب و فاضلاب در پیشوا

به گزارش ایپتن، خبرنگاران/تهران فرماندار شهرستان پیشوا از افتتاح 12 پروژه آب و فاضلاب در این شهرستان اطلاع داد.

افتتاح 12 پروژه آب و فاضلاب در پیشوا

حسین عباسی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اعلام کرد: به منظور توسعه زیرساخت های آب و فاضلاب و افزایش سطح خدمات به مردم و مشترکین، تعداد 12 پروژه با اعتبار 106 میلیارد ریال در حوزه آب و فاضلاب شهرستان پیشوا به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: به همین دلیل، مخزن هوایی 500 متر مکعبی با هدف برطرف مشکل افت فشار و قطع آب شهرک های بالادست پیشوا احداث و وارد مدار آبرسانی شد.

این مقام مسئول توضیح داد: همچنین حفر دو حلقه چاه در بلوار خلیج فارس و جابجایی و حفر 3 حلقه چاه آب شرب شهری در روستای طارند و منطقه کهنک به برطرف مشکل تامین آب شهری و افت فشار و قطعی آب مشترکین یاری کروه است.

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: حفر و تجهیز چاه شهر جلیل آباد به عمق 220 متر و اصلاح و بازسازی شبکه توزیع در این متطقه به متراژ 500 متر، تهیه و نصب سیستم کاهنده نیترات بر روی چاه آب شوران، جابجایی، حفر و تجهیز چاه روستای قشلاق یوسف رضا، اجرای 800 متر شبکه برق رسانی جهت چاه های جدید الحفر و تعویض شیر فشارشکن اصلی شهر پیشوا و اصلاح و استانداردسازی مجموعه اتصالات و شیرآلات مربوطه از جمله پروژه های انجام شده شرکت آب و فاضلاب در شهرستان پیشوا است.

عباسی عنوان نمود: اجرای شبکه انتقال به طول 720 متر از جمله اقداماتی است که به منظور بهره مندی تعداد 3750 نفر از اهالی روستای قشلاق یوسف رضا از آب شرب سالم و بهداشتی انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای برطرف مشکل افت فشار و قطعی آب در مناطق سناردک، پاچنار، باغکوه، خیابان کارگر و خیابان امام خمینی(ره) و امکان توسعه شبکه بلوار جدید الاحداث شهید مهتدی، فاز اول عملیات ایجاد رینگ شرقی شبکه آب شهر در بلوار کنارگذر دانشگاه با اجرای بیش از 1200 متر خط لوله 400 میلیمتری چدن داکتیل شروع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1559

به "افتتاح 12 پروژه آب و فاضلاب در پیشوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 12 پروژه آب و فاضلاب در پیشوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید