اعلام جزییات و ساعت اجرای طرح ترافیک، طرح 99 سهمیه بگیران هنوز اعتبار دارد

به گزارش ایپتن، مدیر واحد ساماندهی طرح ها و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران ساعت اجرای طرح ترافیک از فردا 14 فروردین را گفت.

اعلام جزییات و ساعت اجرای طرح ترافیک، طرح 99 سهمیه بگیران هنوز اعتبار دارد

عمار سعیدیانفر در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص زمان اجرای طرح ترافیک 1400 گفت: طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا از ساعت 8:30 صبح هر روز شروع و تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: روزانه بعد از ساعت 14:30 یک خروج رایگان برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

سعیدیانفر با بیان اینکه طرح ترافیک در روزهای پنجشنبه اجرا نمی گردد و تنها طرح کنترل آلودگی هوا (همان زوج و فرد سابق) پنجشنبه ها برقرار خواهد بود. افزود: بر این اساس طرح کنترل آلودگی هوا در محدوده های دوگانه(طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا) در پنجشنبه ها از ساعت 8:30 تا 13 بعد از ظهر است.

وی افزود: در سال 1400 نیز سهمیه 20 روز تردد رایگان فصلی جهت تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا پا بر جا می باشد.

وی در خصوص طرح سهمیه بگیران اعم از جانبازان معزز، معلولین و بیماران خاص، آژانس ها و موسسات اتومبیل کرایه و اصحاب رسانه توضیح داد: تا زمانی که سهمیه طرح ترافیک 1400 تخصیص کامل نیابد، سهمیه طرح ترافیک 99 اعتبار دارد ولی با تعرفه های سال 1400 تردد محاسبه می گردد.

وی در خصوص شرایط تردد ساکنین محدوده طرح ترافیم هم گفت: ساکنین طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا می توانند قبل از ساعت 9 صبح یک خروج و بعد از ساعت 16 یک ورود رایگان داشته باشند و در صورت تردد در بازه زمانی 9 تا 16 در محدوده های دو گانه تعرفه ترددشان به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

وی در خصوص طرح ترافیک ساکنین محدوده طرح نیز گفت: ساکنین محدوده های کنترل آلودگی هوا و طرح ترافیک می بایست عوارض سالیانه خودرو، بدهی عوارض طرح ترافیک خودرو، عوارض نوسازی و پسماند ملک خود را به صورت غیرحضوری پرداخت نمایند ولی مستاجرانی که قرارداد اجاره آن ها انتها یافته است، می بایست قرارداد جدید یا تمدید قرارداد سال گذشته را به رویت و تایید دفاتر خدمات الکترونیک شهر برسانند.

وی در انتها افزود: البته دقت داشته باشید که تمام شهروندان می توانند، میزان موجودی، تعداد تردد در محدوده ها و تمام موارد مربوط به طرح ترافیک و آلودگی هوا را با مراجعه به سایت تهران من به آدرس www.my.tehran.ir یا اپلیکیشن تهران من مشاهده نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1553

به "اعلام جزییات و ساعت اجرای طرح ترافیک، طرح 99 سهمیه بگیران هنوز اعتبار دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزییات و ساعت اجرای طرح ترافیک، طرح 99 سهمیه بگیران هنوز اعتبار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید