اعتماد به جانشین بشاررسن جواب داد، کاپیتان دوم همچنان فیکس است

به گزارش ایپتن، به گزارش خبرنگاران، جدایی بشار رسن از پرسپولیس سبب شد تا یحیی گل محمدی از امید عالیشاه به عنوان هافبک بازیساز استقاده کند تا این بازیکن بتواند طراحی حملات سرخپوشان را بر عهده گرفته و پرسپولیس را به موفقیت برساند.

اعتماد به جانشین بشاررسن جواب داد، کاپیتان دوم همچنان فیکس است

با این حال پرسپولیس در دو ملاقات اخیر خود پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به تساوی یک - یک مقابل نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان دست پیدا کرد تا کادر فنی این تیم بارها در مصاحبه های شان جدایی بشار رسن را یکی از عوامل عدم پیروزی پرسپولیس عنوان نمایند.

این در حالی است که عالیشاه در ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا و دو بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر نمایش ایده آلی داشته است. هافبک سرخپوشان پایتخت در بازی قبلی این تیم مقابل ذوب آهن نیز تک گل تیمش را به ثمر رساند تا رضایت یحیی گل محمدی را بابت حضور در ترکیب اصلی این تیم جلب کند.

از این رو عالیشاه به بازیکن ثابت پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر تبدیل می گردد تا بتواند برای سرخپوشان در رقابت های لیگ برتر بازیسازی کند. بنابراین او در ملاقات مقابل سپاهان اصفهان نیز یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 16:30 سه شنبه هفته جاری مقابل سپاهان اصفهان ملاقات معوقه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال را برگزار می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: ipten.ir شناسه مطلب: 1415

به "اعتماد به جانشین بشاررسن جواب داد، کاپیتان دوم همچنان فیکس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتماد به جانشین بشاررسن جواب داد، کاپیتان دوم همچنان فیکس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید